ΓΕΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ helpdesk

Κανονισμοί, έγγραφα κλπ
Κλειδωμένο
admin
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 26 Μαρ 2020, 11:42
Σχολείο Υπηρέτησης: ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΡΩΝ
Όνομα: ΜΑΡΙΟΣ
Επώνυμο: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ helpdesk

Δημοσίευση από admin »

Το helpdesk απευθύνεται στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας του 3ου ΠΕΚΕΣ, δηλαδή Γ΄Αθήνας και Δυτικής Αττική και προσπαθεί να δώσει απαντήσεις σε προβλήματα και απορίες τεχνικής υποστήριξης και υποστηρίζει τη χρήση των εργαλείων που προτείνει το ΥΠΑΙΘ δηλαδή e-class. e-me, webex.
Παρακαλούμε οι ερωτήσεις των εκπαιδευτικών να περιορίζονται μόνο σε τεχνικό επίπεδο και να μην επεκτείνονται σε άλλα άσχετα θέματα.

Η προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης λύνονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας από τις ομάδες υποστήριξης του σχολείο (1ο επίπεδο)
Το παρόν helpdesk αποτελεί το 2ο επίπεδο υποστήριξης δέχεται ερωτήματα που δεν μπορούν να επιλυθούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Η επικοινωνία με το helpdesk πρέπει να γίνεται μόνο από τους συναδέλφους της υποστηρικτικής ομάδας των σχολείων.
Σε περίπτωση που το ερώτημα δεν μπορεί να απαντηθεί παραπέμπεται στο 3ο επίπεδο υποστήριξης στις ομάδες του ΥΠΑΙΘ.

Πριν υποβάλετε ερώτημα εξετάστε αν ήδη έχει υποβληθεί και απαντηθεί!

Η ομάδα υποστήριξης του 3ου ΠΕΚΕΣ

Κλειδωμένο